Bendradarbiavimo su socialiniais partneriais projektas „Mokomės draugauti“.

Parengė: M. Kolesova. S.Jakimanskaja.

Projekto tikslai ir uždaviniai:

Mokytis dalyvauti bendrame gyvenime, gyventi ir veikti kartu su kitais, t.y. lavinti socialinę kompetenciją. Socialinės kompetencijos apibūdinamos kaip gerų santykių įvairiose grupėse pagrindas, kaip mokėjimas bendrauti ir bendradarbiauti su lopšeliu-darželiu “Putinėlis”.

Ugdant mokyklinio amžiaus vaikų socialinę kompetenciją siekiama padėti kiekvienam vaikui išsiugdyti svarbiausius, grįstus įsisąmonintomis žiniomis ir įgūdžiais bei vertybinėmis nuostatomis, gebėjimus, padėsiančius jam ateityje susirasti savo vietą nuolat besikeičiančiame pasaulyje, sėkmingai jame darbuotis ir veikti, gerai jaustis ir būti laimingam.

Socialinė kompetencija grindžiama šiomis vertybinėmis nuostatomis:

  • pasitikėti savimi ir kitais, tikėti sėkme;
  • pripažinti ir gerbti kitų žmonių teises, išvaizdą, elgseną, nuomonę;
  • konstruktyviai spręsti konfliktus, siekti dialogo, tarpusavio supratimo;
  • siekti būti bendruomenės (grupės, klasės) nariu;
  • savarankiškai priimti sprendimus;
  • kūrybiškai mąstyti, ieškoti, surasti sprendimo būdus.

Bendradarbiavimo formos:

  • darželio ir mokyklos bendradarbiavimo sutartis;
  • veiklos planai;
  • priešmokyklinio ugdymo pedagogų ir pradinių klasių mokytojų pokalbiai;
  • vaikų kūrybinių darbų eksponavimas mokykloje ir darželyje: „Draugystės knyga” ;
  • ekskursija po mokyklą;
  •  bendri renginiai : ,,Rudenėlio šventė“, projektai: ,,Saugus kelyje“, ,,Sveikai ir saugiai gyventi įprasi – to užaugęs neprarasi“, ,,Pasakos užburti“, ,,Aukime ir draugaukime“, akcijos, konkursai: „Sveikatai palanki aplinka“, „Gripas ar peršalimas?“, „Mūsų rankos švarios“, turnyras „Sportiškiausia šeima“ , pirmosios pamokėlės mokykloje, sportinės varžybos “Linksmosios estafetės”, veiksmo savaitė: “Be patyčių“.

Laukiami rezultatai:

• vaikai taps saugesni, labiau pasitikintys savimi;

• pagerės vaikų tarpusavio santykiai – jie rodys didesnį norą vienas kitam padėti, drauge ieškos išeičių iš susidariusių situacijų;

• padidės empatiškumas – vaikai taps jautresni draugų emocinei būsenai bei problemoms;

• atsiras didesnis domėjimasis mokykla, noras ją lankyti;

• vaikai lengviau adaptuosis mokykloje, drąsiai bendraus su mokytojais ir bendraamžiais.

Atgal į „Progimnazijoje vykdomi projektai“>>>>>

Tinklapis nerenka jokios informacijos (vartotojo kompiuteryje nesaugoja slapukų).
OK