Mokomės iš bendraamžių („Learning from Peers“)
Partneriai:
Klaipėdos „Gabijos“ progimnazija (Lietuva), koordinatorė – Raimonda Salienė
Turku Kahari mokykla (Suomija), koordinatorė – Kirsti Savikko
Partners:
Klaipedos “Gabijos“ progymnasium (Lithuania), coordinator – Raimonda Saliene
Turku Kahari school (Finland), coordinator – Kirsti Savikko
Trukmė:
2016-09-01 – 2017-06-30
Duration:
01-09-2016 – 30-06-2017
Tikslas ir uždaviniai.
Projekto veiklomis siekiama įtikinti mokinius, jog jie patys yra atsakingi už tai, kaip gyvens ateityje, parodyti sveiko gyvenimo būdo svarbą, paskatinti sveikai maitintis, sportuoti. Mokiniai mokysis skirti sveiką ir nesveiką maistą, aiškinsis narkotikų vartojimo pasekmes. Dalyvaudami įvairiuose sporto ir edukaciniuose užsiėmimuose, mobilumo veiklų metu abiejų šalių projekto dalyviai lavins socialinius, bendravimo anglų kalba įgūdžius.
Purpose and aims.
The project activities aim at persuading the students to take responsibility for their own life in the future, indicating the necessity of a healthy lifestyle, fostering healthy eating, the participation in sport activities. The students will learn to distinguish between healthy and unhealthy food, look through the possible outcomes of becoming drug addicts. The participants of the project from both countries will improve social and communicative skills in English through the participation in various sport and educational activities during mobility sessions.
Numatomos veiklos (Activity content):
Data / Date |
Veikla / Activity |
2016-09,10 |
Projekto vykdymo grupės subūrimas, plano sudarymas. Creating a project team and plan. |
2016-10 |
Projekto tikslų ir uždavinių pristatymas mokiniams. Presenting the purpose and aims of the project to the students. |
2016–2017 |
Projekto blogo sukūrimas, nuolatinis informacijos apie vykdomas veiklas publikavimas. Creating a blog of the project, giving regular reports on the ongoing work. |
2016–2017 |
Sportas įvairiose aplinkose: Ledo arenoje, pajūryje, batutų parke „Jump Space“, laipiojimo uolomis centre „Scala Dream“, cirko mokykloje (Turku) ir kt. Engaging in sport activities in different environments: in the ice arena, on the beach, in the trampolines‘ park “Jump Space“, in the climbing club “Scala Dream“, in the circus school (Turku) etc. On December 9, students from 6a went to the trampoline park ‘SKYPARK’ where they had a great time being actively involved in sports>>>>> |
2016-11, 12 |
Pasikeitimas el. adresais, susirašinėjimas. Exchanging of email addresses, communicating via email. |
2016-12 |
|
2016-12 |
Asmeninio sveiko gyvenimo būdo plano sudarymas. Making a personal plan of a healthy lifestyle. |
2016-12 |
Sveikinimo atvirukų į Suomiją ir Lietuvą rašymas, išsiuntimas>>>>> Writing and sending greeting cards to Finland and Lithuania>>>>> |
2017-01 |
Tėvų apklausa dėl svečių grupės priėmimo. Conducting a parents‘ survey about welcoming a guest‘s group. |
2017-01 |
Turku Kahari mokyklos mokiniai parengė trumpus pristatymus apie savo miestą: Students of Turku Kahari school prepared short presentations of their city: |
2017-01 |
Savo mėgstamiausios sporto šakos pristatymas: prezentacija, video, plakatas ar pan. Presenting favourite sport activities: presentations, videos, posters etc. |
2017-02 |
Kūrybinių darbų apie sveiką-nesveiką maistą kūrimas ir pristatymas. Making and presenting creative works of healthy-unhealthy food. |
2017-03 |
Europos savaitė. Organizing a European week. |
2017-03 |
Klasės valandėlė-viktorina, skirta narkotikų prevencijai „Pažink savo priešą“. Conducting a class hour-quiz dedicated to drug prevention “Know Your Enemy“. |
2017-03, 04 |
Suomių kalbos pamokėlės. Learning Finnish. |
2017-03-27– 2017-04-02 |
„Gabijos“ progimnazijos projekto dalyvių išvyka į Turku. Visiting Turku. The participants of the project from “Gabijos“ progymnasium. |
2017-05-15– 2017-05-21 |
Turku Kahari mokyklos projekto dalyvių išvyka į Klaipėdą. Visiting Klaipeda. The participants of the project fromTurku Kahari school. |
2017-06 |
Klausimyno apie mokinių dalyvavimo projekte rezultatus sudarymas ir pildymas. Projekto rezultatų aptarimas. Preparing and completing a questionnaire on the results of students‘ participation in the project. |